• KW V3 Clubsport + uloženia MITSUBISHI Lancer EVO 8, EVO 9

Ak v košíku zadáte kód 300kwv3 získate zľavu 300€. Klikni pre viac info o akcií

KW V3 Clubsport Coilovers

Podvozky KW V3 Clubsport dokonale ukazujú zúročenie dlhoročných skúseností KW s motoršportom , ktoré preniesli do podvozku Clubsport, ktorý je určený na „Trackdays/Street driving“ Športové podvozky KW V3 Clubsport kombinujú špičkovú závodnú technológiu KW s bezúdržbovými KW OEM komponentmi a certifikátom. To vám poskytne ideálny podvozok na využitie plného potenciálu vášho športového automobilu počas Trackdays, Autoslalomov, či volných jazdách na okruhoch ako je napríklad Nürburgring Nordschleife.

KW 2-way Clubsport coilovers

Výkonnosť ako na závodnej trati, legálny na cestách! KW V3 Clubsport poskytuje špičkové technológie prevzaté z motoršportu . Jedná sa o ideálny podvozok pre najšportovejšie cestné vozidlá na semi-slick pneumatikách , ktoré sú využívané na závodných tratiach ale aj na presun po cestách. KW V3 Clubsport bol vyvinutý špeciálne pre zákazníkov, ktorí chcú použiť svoje cestné vozidlo na závodnej dráhe, napríklad na Touristfahren, okruhovej škole alebo na iných športových podujatiach na dráhe a potrebujú, aby boli legálne na ulici, aby mohli riadiť svoje auto na verejných cestách. Nastavenie bolo špeciálne navrhnuté pre Nordschleife s využitím maximálneho potenciálu zo semi-slick pneumatík. Možnosti výškového nastavenia umožňujú prispôsobiť rozloženie váhy na jednotlivé nápravy. Vyššie uvedené možnosti nastavenia v kombinácii s samostatne nastaviteľnou technológiou tlmenia pre stupeň kompresie a odskoku (technológia TVR-A a TVC-A) umožňujú prispôsobené nastavenia zodpovedajúce hmotnosti vozidla, vlastnostiam pneumatík, rôznym stavom vozovky a jazdným podmienkam.V závislosti od typu vozidla sú dvojcestné podvozky KW V3 Clubsport dodávané s hliníkovými unibal hornými úchytmi.

Nastaviteľná fáza odskoku TVR-A (dvojventilový systém tlmenia)

Dvojkroková patentovaná technológia „TVR-A“ umožňuje, aby malý objem pretekal nastaviteľným kónickým nízkootáčkovým obtokom v prípade nízkych rýchlostí tlmiča, zatiaľ čo v prípade vyšších rýchlostí piestu sa otvorí hlavný odskokový ventil pre veľké objemové prietoky. To poskytuje veľké zlepšenie z hľadiska jazdného komfortu bez ovplyvnenia tlmenia vo vysokých rýchlostiach tak aby bola jazda bezpečná. Pre jednotlivé nastavenia je k dispozícii 16 kliknutí, takže si môžete vybrať medzi väčším komfortom alebo menším náklonom karosérie.

Nastaviteĺná fáza kompresie TVC-A (kompresia s dvoma ventilmi ):

Pomocou 12 kliknutí je môžné nastaviť kompresiu tlmenia (technológia „TVC-A“) zväčením alebo zmenšim prierezu dvoch ventilov pre nízkorýchlostnú kompresiu tak, aby sa dosiahlo viac alebo menej kompresie. Súčasne v prípade náhleho rýchleho pohybu piestnice tlmiča sa pružinový predpätý ihlový ventil a pružinou predpätý hlavný ventil otvárajú do maximálneho prierezu, aby sa zabránilo nežiaducemu progresívnemu nárastu sily pri rýchlom prepružení. To umožňuje lepšie ovládanie karosérie vozidla a zároveň pri akcelerácií ponúka väčší komfort ako pri konvenčnej technológii ventilov. Nastavenie kompresie sa dodáva vždy v kombinácii so samostatným nastavením odskoku, pretože iba nezávislé nastavenie dvojcestného tlmenia umožňuje skutočnú optimalizáciu výkonu.
Typ tovaru
Typ tovaruVýškovo nastaviteľný podvozok

KW V3 Clubsport + uloženia MITSUBISHI Lancer EVO 8, EVO 9

  • Výrobca: KW
  • Kód produktu: 35265806
  • Dostupnosť: Na objednávku
  • 3 908€

  • Bez DPH: 3 257€

Ak v košíku zadáte kód 300kwv3 získate zľavu 300€. Klikni pre viac info o akcií

KW V3 Clubsport Coilovers

Podvozky KW V3 Clubsport dokonale ukazujú zúročenie dlhoročných skúseností KW s motoršportom , ktoré preniesli do podvozku Clubsport, ktorý je určený na „Trackdays/Street driving“ Športové podvozky KW V3 Clubsport kombinujú špičkovú závodnú technológiu KW s bezúdržbovými KW OEM komponentmi a certifikátom. To vám poskytne ideálny podvozok na využitie plného potenciálu vášho športového automobilu počas Trackdays, Autoslalomov, či volných jazdách na okruhoch ako je napríklad Nürburgring Nordschleife.

KW 2-way Clubsport coilovers

Výkonnosť ako na závodnej trati, legálny na cestách! KW V3 Clubsport poskytuje špičkové technológie prevzaté z motoršportu . Jedná sa o ideálny podvozok pre najšportovejšie cestné vozidlá na semi-slick pneumatikách , ktoré sú využívané na závodných tratiach ale aj na presun po cestách. KW V3 Clubsport bol vyvinutý špeciálne pre zákazníkov, ktorí chcú použiť svoje cestné vozidlo na závodnej dráhe, napríklad na Touristfahren, okruhovej škole alebo na iných športových podujatiach na dráhe a potrebujú, aby boli legálne na ulici, aby mohli riadiť svoje auto na verejných cestách. Nastavenie bolo špeciálne navrhnuté pre Nordschleife s využitím maximálneho potenciálu zo semi-slick pneumatík. Možnosti výškového nastavenia umožňujú prispôsobiť rozloženie váhy na jednotlivé nápravy. Vyššie uvedené možnosti nastavenia v kombinácii s samostatne nastaviteľnou technológiou tlmenia pre stupeň kompresie a odskoku (technológia TVR-A a TVC-A) umožňujú prispôsobené nastavenia zodpovedajúce hmotnosti vozidla, vlastnostiam pneumatík, rôznym stavom vozovky a jazdným podmienkam.V závislosti od typu vozidla sú dvojcestné podvozky KW V3 Clubsport dodávané s hliníkovými unibal hornými úchytmi.

Nastaviteľná fáza odskoku TVR-A (dvojventilový systém tlmenia)

Dvojkroková patentovaná technológia „TVR-A“ umožňuje, aby malý objem pretekal nastaviteľným kónickým nízkootáčkovým obtokom v prípade nízkych rýchlostí tlmiča, zatiaľ čo v prípade vyšších rýchlostí piestu sa otvorí hlavný odskokový ventil pre veľké objemové prietoky. To poskytuje veľké zlepšenie z hľadiska jazdného komfortu bez ovplyvnenia tlmenia vo vysokých rýchlostiach tak aby bola jazda bezpečná. Pre jednotlivé nastavenia je k dispozícii 16 kliknutí, takže si môžete vybrať medzi väčším komfortom alebo menším náklonom karosérie.

Nastaviteĺná fáza kompresie TVC-A (kompresia s dvoma ventilmi ):

Pomocou 12 kliknutí je môžné nastaviť kompresiu tlmenia (technológia „TVC-A“) zväčením alebo zmenšim prierezu dvoch ventilov pre nízkorýchlostnú kompresiu tak, aby sa dosiahlo viac alebo menej kompresie. Súčasne v prípade náhleho rýchleho pohybu piestnice tlmiča sa pružinový predpätý ihlový ventil a pružinou predpätý hlavný ventil otvárajú do maximálneho prierezu, aby sa zabránilo nežiaducemu progresívnemu nárastu sily pri rýchlom prepružení. To umožňuje lepšie ovládanie karosérie vozidla a zároveň pri akcelerácií ponúka väčší komfort ako pri konvenčnej technológii ventilov. Nastavenie kompresie sa dodáva vždy v kombinácii so samostatným nastavením odskoku, pretože iba nezávislé nastavenie dvojcestného tlmenia umožňuje skutočnú optimalizáciu výkonu.
Typ tovaru
Typ tovaruVýškovo nastaviteľný podvozok