Podvozky od BC racing

BC RACING BR RA  pre Audi A3 8V (13-19)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre Audi Q3 (11-18)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre Audi Q3 F3 (2018+)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre Audi TT 8S (14-xx)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre BMW 1er F40 (19-xx)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre BMW 3er E21 (75-83)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre BMW 3er E21 (75-83)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre BMW 3er E46 (98-05)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre BMW 3er E90 (04-12)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre BMW Coupé E9

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre BMW iX1 U11 (2022+)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre BMW X1 E84 (09-15)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre BMW X1 E84 (09-15)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre BMW X1 F48 (15-xx)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre BMW X1 U11 (2022+)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre BMW X5 E53 (99-06)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre BMW Z4 E89 (09-16)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre BMW Z4 G29 (19-xx)

1 319€ Bez DPH: 1 099€

BC RACING BR RA  pre Cadillac ATS

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre Cadillac ATS

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre Honda Accord (13-17)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre Honda Accord (2018+)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre Honda CRV (2021+)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre Honda Stream (00-14)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre Infiniti Q30 (16-19)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC RACING BR RA  pre Infiniti Q45 (97-01)

2 099€ Bez DPH: 1 749€

BC RACING BR RA  pre Kia Forte (09-13)

1 259€ Bez DPH: 1 049€

BC Racing BR - 1-way LINEAR – nastavenie kompresie a odskoku spolu

 

 Výškovo aj tuhostne nastaviteľný, s 30 nastaveniami tuhosti. Pri niektorých modeloch auta sú dostupné k podvozku predné unibalové uloženia s nastaviteľným odklon. Väčší negatívny odklon zlepší „grip“ teda priľnavosť do zákrut, keďže vie auto využiť väčšiu plochu svojej gumy pri prejazde zákrutou. K tomuto podvozku je možné vybrať tuhosť pružín, podľa toho aký štýl jazdy preferujete, ako auto využívate. Ak nám poviete čo od podvozku očakávate a ako auto využívate budeme sa vám snažiť vybrať pružiny na mieru. Výhodou podvozku je technológia, pomocou ktorej sa upravuje výška na podvozku. Pri znižovaní Vášho vozidla nehýbete s nastavením pružiny ani neovplyvňujete  chod piestnice tlmiča.  Výška sa nastavuje šróbovaním tela tlmiča a tým neupravujete chod jeho piestnice a ak dáte auto napr. úplne najnižšie tlmič bude pracovať rovnako ako pri najvyššom nastavení. Verzia BR využíva 46mm piestnicu tlmiča a 53mm telo tlmiča zabezpečujúce maximálnu kapacitu oleja.

Výhody

  • Najprístupnejšia verzia podvozkov predstavujúca kompromis medzi jazdným výkonom, akceptovateľným komfortom, kvalitou a nastavením
  • výškovo nastaviteľný podvozok
  • 30 nastavení tuhosti
  • unibalové uloženia, príp. s nastaviteľným odklonom (záleží od modelu vozidla).
  • výber tuhosti pružín
  • technológia upravovania výšky
  • cena/výkon

BC Racing V1: 1-way, základná verzia

 

Výškovo aj tuhostne nastaviteľný, s 30 nastaveniami tuhosti. Pri niektorých modeloch auta sú dostupné k podvozku predné unibalové uloženia s nastaviteľným odklon. Väčší negatívny odklon zlepší „grip“ teda priľnavosť do zákrut, keďže vie auto využiť väčšiu plochu svojej gumy pri prejazde zákrutou. K tomuto podvozku je možné vybrať tuhosť pružín, podľa toho aký štýl jazdy preferujete, ako auto využívate. Ak nám poviete čo od podvozku očakávate a ako auto využívate budeme sa vám snažiť vybrať pružiny na mieru. Výhodou podvozku je technológia akou sa upravuje výška na podvozku. Pri znižovaní Vášho vozidla nehýbete s nastavením pružiny ani neovplyvňujete  chod piestnice tlmiča.  Výška sa nastavuje šróbovaním tela tlmiča a tým neupravujete chod jeho piestnice a ak dáte auto napr. úplne najnižšie tlmič bude pracovať rovnako ako pri najvyššom nastavení. Verzia V1 používa 44mm priemer piestnice tlmiča a 50mm priemer tela tlmiča kde je uložená náplň.

Výhody:

  • výškovo nastaviteľný podvozok
  • 30 nastavení tuhosti
  • unibalové uloženia, príp. s nastaviteľným odklonom (záleží od modelu vozidla).
  • výber tuhosti pružín
  • technológia upravovania výšky
  • cena/výkon

BC Racing RM: 1-way INVERTED – nastavenie kompresie a odskoku spolu, Upside-Down tlmiče

 

Podvozok vo verzií RM je samozrejme výškovo aj tuhostne nastaviteľný, s 30 nastaveniami tuhosti. Pri niektorých modeloch auta sú dostupné k podvozku predné unibalové uloženia s nastaviteľným odklon ale aj záklon.  Tlmiče pri verzii RM sú otočene opačne tzv. „upside down“. Táto technológia umožňuje aby náplň tlmiča bola ďalej od brzdového kotúča a tým pádom dôjde k neskoršiemu prehriatiu kvapaliny v tlmiči pri extrémnom zaťažení. Touto technológiou dôjde k tiež zníženiu neodpruženej váhy pri náboji kolesa tým, že sa presunie bližšie ku karosérií. K tomuto podvozku je možné vybrať tuhosť pružín, podľa toho aký štýl jazdy preferujete, ako auto využívate. Výhodou podvozku je technológia akou sa upravuje výška na podvozku. Pri znižovaní Vášho vozidla nehýbete s nastavením pružiny ani neovplyvňujete  chod piestnice tlmiča.  Výška sa nastavuje šróbovaním tela tlmiča a tým neupravujete chod jeho piestnice a ak dáte auto napr. úplne najnižšie tlmič bude pracovať rovnako ako pri najvyššom nastavení.

Výhody:

  • výškovo nastaviteľný podvozok
  • 30 nastavení tuhosti
  • „upside down“ technológia tlmičov
  • unibalové uloženia, nastaviteľný odklon, záklon (záleží od modelu vozidla).
  • výber tuhosti pružín
  • technológia upravovania výšky

BC Racing ER:  2-way LINEAR, nastavenie kompresie a odskoku SAMOSTATNE, externý rezervoár na olej

 

Tento podvozok je vyššia rada od firmy BC-Racing. Preberá to najlepšie z modelu RM, teda samozrejmé je nastavenie výšky. Čo sa týka tuhosti, na rozdiel od nižších verzií, kde sa nastavuje tuhosť (rovnakým pomerom upravujete ako rýchlo sa tlmič stláča aj vracia naspäť) u tejto verzie si viete nastaviť oddelene tzv. odskok a kompresiu, číže ako rýchlo sa ma tlmič stlačiť smerom dolu, a nezávisle od toho ako rýchlo sa má vrátiť do pôvodnej polohy. Tlmiče vo verzii ER majú ešte vedľa seba externú nádobku s olejom, pomáhajúcu chladiť kvapalinu v tlmiči pri maximálnom zaťažení napr. na závodnej trati. Výška sa nastavuje šróbovaním tela tlmiča a tým neupravujete chod jeho piestnice a ak dáte auto napr. úplne najnižšie tlmič bude pracovať rovnako ako pri najvyššom nastavení.

 

Výhody:

  • určené pre náročného užívateľa ( prevažne závodné využitie)
  • výškovo nastaviteľný podvozok
  • nastavenie   odskok a kompresie tlmiča samostatne
  • externé nádobky na olej s pancierovými hadičkami
  • unibalové uloženia,  nastaviteľný odklon, záklon (záleží od modelu vozidla).
  • výber tuhosti pružín
  • technológia upravovania výšky

BC Racing HM:  2-way INVERTED, nastavenie kompresie a odskoku SAMOSTATNE, externý rezervoár na olej, Upside-Down tlmiče

 

Preberá základ z podvozku RM, teda samozrejmé je nastavenie výšky. Podvozok ponúka predné unibalové uloženia s nastaviteľným odklon ale aj záklon.  Tlmiče pri verzii HM sú otočene opačne tzv. „upside down“. Táto technológia umožňuje aby náplň tlmiča bola ďalej od brzdového kotúča a tým pádom dôjde k neskoršiemu prehriatiu kvapaliny v tlmiči pri extrémnom zaťažení. Čo sa týka tuhosti, na rozdiel od nižších verzií, kde sa nastavuje tuhosť (rovnakým pomerom upravujete ako rýchlo sa tlmič stláča aj vracia naspäť) u tejto verzie si viete nastaviť oddelene tzv. odskok a kompresiu, číže ako rýchlo sa ma tlmič stlačiť smerom dolu, a nezávisle od toho ako rýchlo sa má vrátiť do pôvodnej polohy.  Dokopy máme 30 nastavení odskoku, 30 nastavení kompresie.

Tlmiče vo verzii HM majú ešte vedľa seba externú nádobku s olejom, pomáhajúcu chladiť kvapalinu v tlmiči pri maximálnom zaťažení napr. na závodnej trati. Výška sa nastavuje štelovaním tela tlmiča a tým neupravujete chod jeho piestnice a ak dáte auto napr. úplne najnižšie tlmič bude pracovať rovnako ako pri najvyššom nastavení.

 

Výhody:

  • 100% závodne orientovaný podvozok
  • výškovo nastaviteľný podvozok
  • nastavenie   odskok a kompresie tlmiča samostatne
  • externé nádobky na olej s pancierovými hadičkami
  •  „upside down“ obrátená technológia tlmičov
  • unibalové uloženia, nastaviteľný odklon, záklon (záleží od modelu vozidla).
  • výber tuhosti pružín
  • technológia upravovania výšky

BC Racing ZR:  3-way INVERTED, nastavenie kompresie a odskoku SAMOSTATNE, externý rezervoár na olej, Upside-Down tlmiče

 

Preberá základ z podvozku RM, teda samozrejmé je nastavenie výšky. Podvozok ponúka predné unibalové uloženia s nastaviteľným odklon ale aj záklon.  Tlmiče pri verzii ZR sú otočene opačne tzv. „upside down“. Táto technológia umožňuje aby náplň tlmiča bola ďalej od brzdového kotúča a tým pádom dôjde k neskoršiemu prehriatiu kvapaliny v tlmiči pri extrémnom zaťažení.

Verzia ZR umožňuje nastaviť oddelene tzv. odskok a kompresiu, číže ako rýchlo sa ma tlmič stlačiť smerom dolu, a nezávisle od toho ako rýchlo sa má vrátiť do pôvodnej polohy.  Každý podvozok ZR navyše ponúka nezávislé nastavenie pomalej a rýchlej kompresie. Dokopy máme 30 nastavení odskoku, 15 nastavení pomalej kompresie a 12 nastavení rýchlej kompresie.

Tlmiče vo verzii ZR majú ešte vedľa seba externú nádobku s olejom, pomáhajúcu chladiť kvapalinu v tlmiči pri maximálnom zaťažení napr. na závodnej trati. Výška sa nastavuje šróbovaním tela tlmiča a tým neupravujete chod jeho piestnice a ak dáte auto napr. úplne najnižšie tlmič bude pracovať rovnako ako pri najvyššom nastavení.

 

Výhody:

  • 100% závodne orientovaný podvozok
  • výškovo nastaviteľný podvozok
  • nastavenie   odskok a kompresie tlmiča samostatne
  • nastavenie rýchlej a pomalej kompresie
  • externé nádobky na olej s pancierovými hadičkami
  •  „upside down“ obrátená technológia tlmičov
  • unibalové uloženia, nastaviteľný odklon, záklon (záleží od modelu vozidla).
  • výber tuhosti pružín
  • technológia upravovania výšky