• BC Racing ZR MITSUBISHI Evo VII/ VIII/IX

BC Racing ZR:  3-way INVERTED, nastavenie kompresie a odskoku SAMOSTATNE, externý rezervoár na olej, Upside-Down tlmiče

 

Preberá základ z podvozku RM, teda samozrejmé je nastavenie výšky. Podvozok ponúka predné unibalové uloženia s nastaviteľným odklon ale aj záklon.  Tlmiče pri verzii ZR sú otočene opačne tzv. „upside down“. Táto technológia umožňuje aby náplň tlmiča bola ďalej od brzdového kotúča a tým pádom dôjde k neskoršiemu prehriatiu kvapaliny v tlmiči pri extrémnom zaťažení.

Verzia ZR umožňuje nastaviť oddelene tzv. odskok a kompresiu, číže ako rýchlo sa ma tlmič stlačiť smerom dolu, a nezávisle od toho ako rýchlo sa má vrátiť do pôvodnej polohy.  Každý podvozok ZR navyše ponúka nezávislé nastavenie pomalej a rýchlej kompresie. Dokopy máme 30 nastavení odskoku, 15 nastavení pomalej kompresie a 12 nastavení rýchlej kompresie.

Tlmiče vo verzii ZR majú ešte vedľa seba externú nádobku s olejom, pomáhajúcu chladiť kvapalinu v tlmiči pri maximálnom zaťažení napr. na závodnej trati. Výška sa nastavuje šróbovaním tela tlmiča a tým neupravujete chod jeho piestnice a ak dáte auto napr. úplne najnižšie tlmič bude pracovať rovnako ako pri najvyššom nastavení.

 

Výhody:

  • 100% závodne orientovaný podvozok
  • výškovo nastaviteľný podvozok
  • nastavenie   odskok a kompresie tlmiča samostatne
  • nastavenie rýchlej a pomalej kompresie
  • externé nádobky na olej s pancierovými hadičkami
  •  „upside down“ obrátená technológia tlmičov
  • unibalové uloženia, nastaviteľný odklon, záklon (záleží od modelu vozidla).
  • výber tuhosti pružín
  • technológia upravovania výšky
Typ tovaru
Typ tovaruVýškovo nastaviteľný podvozok

BC Racing ZR MITSUBISHI Evo VII/ VIII/IX

  • Výrobca: BC racing
  • Kód produktu: zr-b-08
  • Dostupnosť: cca 7 prac. dní
  • 2 591€

  • Bez DPH: 2 159€

Dostupné možnosti


BC Racing ZR:  3-way INVERTED, nastavenie kompresie a odskoku SAMOSTATNE, externý rezervoár na olej, Upside-Down tlmiče

 

Preberá základ z podvozku RM, teda samozrejmé je nastavenie výšky. Podvozok ponúka predné unibalové uloženia s nastaviteľným odklon ale aj záklon.  Tlmiče pri verzii ZR sú otočene opačne tzv. „upside down“. Táto technológia umožňuje aby náplň tlmiča bola ďalej od brzdového kotúča a tým pádom dôjde k neskoršiemu prehriatiu kvapaliny v tlmiči pri extrémnom zaťažení.

Verzia ZR umožňuje nastaviť oddelene tzv. odskok a kompresiu, číže ako rýchlo sa ma tlmič stlačiť smerom dolu, a nezávisle od toho ako rýchlo sa má vrátiť do pôvodnej polohy.  Každý podvozok ZR navyše ponúka nezávislé nastavenie pomalej a rýchlej kompresie. Dokopy máme 30 nastavení odskoku, 15 nastavení pomalej kompresie a 12 nastavení rýchlej kompresie.

Tlmiče vo verzii ZR majú ešte vedľa seba externú nádobku s olejom, pomáhajúcu chladiť kvapalinu v tlmiči pri maximálnom zaťažení napr. na závodnej trati. Výška sa nastavuje šróbovaním tela tlmiča a tým neupravujete chod jeho piestnice a ak dáte auto napr. úplne najnižšie tlmič bude pracovať rovnako ako pri najvyššom nastavení.

 

Výhody:

  • 100% závodne orientovaný podvozok
  • výškovo nastaviteľný podvozok
  • nastavenie   odskok a kompresie tlmiča samostatne
  • nastavenie rýchlej a pomalej kompresie
  • externé nádobky na olej s pancierovými hadičkami
  •  „upside down“ obrátená technológia tlmičov
  • unibalové uloženia, nastaviteľný odklon, záklon (záleží od modelu vozidla).
  • výber tuhosti pružín
  • technológia upravovania výšky
Typ tovaru
Typ tovaruVýškovo nastaviteľný podvozok